čtvrtek 22. srpna 2013

Dermacol 24h Control make-up

Není to žádná novinka v make-upech, ale přesto chci vypustit svůj názor. Stále jsem nenašla make-up no. 1, takže pořád čenichám na internetu, pročítám diskuze, recenze.
Dermacol 24h Control make-up slibuje dlouhotrvající, dotekuodolný make-up. Má chránit pleť, zvýšit její elasticitu a pevnost. A navrch má zabránit známkám únavy pleti. + koenzim Q10.
Začnu menším mínusem. Pumpička. Nemám ráda pumpičky u makeupů, nemůžu si přesně stanovit, kolik toho na xichtik chci, zbytek nejde vrátit zpět. To se mi moc nelíbí, ale dobře, přehlížím to.

Konzistence je trošičku hutnější, než jsem zvyklá. Rychle zasychá, takže při nanášení je potřeba ihned rozetřít. 

Co se mi moc líbí je, že na obličeji tvoří skoro sametový dojem, labutěnka s pudrem mi krásně "sklouzávala" po pleti. To se mi např. u makeupu od Gabrieli S. nestalo. 
Hezky se přizpůsobí pleti a pokud ho nanesete opravdu dobře, žádné mapy nedělá.

Dalším pozitivem je krytí. Momentálně mám tak dva pupínky, korektor jsem vůbec nepoužila, abych viděla intenzitu krytí makeupu. I slabší vrstva kryje skvěle, stačí přepudrovat a jde se :)

Výdrž. Má mastná pleť je zabiják snad každého makeupu. Takže jsem byla zvědavá na Dermacol, který má i v názvu 24h kontrolu. Samozřejmě jsem nečekala, že vydrží 24 hodin :D Ale byla jsem příjemně překvapená. Za celý den jsem se přepudrovala max. 2x. Žádné mapy, fleky, nic. V 6 večer makeup vypadal pořád dobře.

Jsem moc spokojená. Nečekala jsem takový výsledek, protože Dermacol obecně moc nemusím. 

Foceno na denním světle, bez blesku, bez pudru.


Co vy a Dermacol 24h control make-up?
Ann

1 komentář:

  1. Stále ještě vybírám mezi tímto a Pure Gold. Tady se dost bojím toho rychlého schnutí. Měla jsem vzorek BB Magic právě od Dermacolu a to schlo tak rychle, že se s tím nedalo pracovat... Tak dám asi přednost Pure Gold

    OdpovědětVymazat